poniedziałek, 26 marca 2012

Kosmetyki z Helfy.pl







Cześć Kochani!

Dostałam paczkę od Helfy.pl i od kilku dni testuję naturalne kosmetyki do włosów. Moje włosy ostatnio były w bardzo słabej kondycji. Wcześniejsze doświadczenia z naturalnymi kosmetykami średnie. Włosy były matowe, suche i trudne do rozczesania. Dlatego do kosmetyków z helfy.pl również podchodziłam bardzo sceptycznie. Myślałam że kosmetyki bez silikonów, parabenów i slsów nie są w stanie pomóc moim włosom. A tu niespodzianka! Kosmetyki działają świetnie a rezultat zauważyłam już po pierwszym użyciu i nie muszę już używać odżywki do rozczesywania włosów. Na dodatek IMHO pięknie pachną arabskim targiem. Na razie tyle zachwytów. Pokazuję co dostałam a w miarę testowania powiem co i jak.

Trzymajcie się ciepło !


5 komentarzy:

fleurtropicalle pisze...

Bardzo jestem ciekawa kosmetyków z tej strony, i chyba w końcu coś wypróbuje.

Agata bloguje... pisze...

Nie będę oryginalna i powiem, że również jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków. Czekam na opinię. ;)

Madziak pisze...

Hej! :)
No i ja tez jestem ciekawa tych kosmetykow. Niestety boje się, że nie poradzę sobie potem z rozczesaniem włosów :(

zapraszam do mnie :)

Silesian Beauty pisze...

są bez SLS?

SZUSZ pisze...

Na razie nie chcę się wypowiadać bo jestem w trakcie testowania, ale mogę zdradzić że jestem bardzo zadowolona z efektów:)