środa, 7 grudnia 2011

Moje perfumy


Dzisiaj notka o moich ulubionych perfumach, często prosiliście mnie o taką opowieść więc pokazuję swoje zapachy. Mam ich kilka, stoją w łazience i wybieram zapach na który aktualnie mam ochotę, perfumy na dzień często zmieniam ale zapachem na wieczór od lat jest Alien.



1) Thierry Mugler Alien :
Skład :
Głowa
Jaśmin Sambac, jaśmin

Serce
kaszmir
Podstawa
ambra


2)Thierry Mugler Angel :

Skład

Głowa
miód, jeżyny

Serce
jaśmin, bergamotka

Podstawa
paczuli, wanilia, karmel, czekolada
3) Dior Miss Dior Chérie
Głowa
truskawka, mandarynka
Serce
jaśmin, fiołek
Podstawa
karmel, truskawka

4) Calvin Klein Obsession Night
Skład

Głowa
korzeń arcydzięgla, bergamotka, nuty kwiatowe, mandarynka

Serce
róża, jaśmin, gałka muszkatołowa
Podstawa
drzewo, bursztyn, drzewo sandałowe, fasola Tonka i wanilia

5) John Galliano, Parlez Moi d`Amour

Głowa : bergamotka, jagody, imbir 

Serce : róża, jaśmin 

Podstawa : cyprys, paczula, piżmo 






5 komentarzy:

DeDe pisze...

Strasznie podoba mi się flakonik od Galliano :)

Baszka pisze...

Uwielbiam takie filmiki :)

Alieneczka pisze...

też uwielbiam Aliena :) co widać po moim loginie zresztą, piękne perfumy
zresztą niedawno o ALienowej rodzince pisałam:
http://kolorowoipachnaco.blogspot.com/2012/01/thierry-mugler-alien-family-moja.html

Paulina pisze...

Uwielbiam Alien, jestem mu wierna od czterech lat, ostatnio zaopatrzyłam się w zapach z serii limitowanej na lato, ale i tak nic nie pobije fioletowego!

Pozdrawiam

http://www.blindpassionforfashion.blogspot.com/

Unknown pisze...

Uwielbiam Angela... A jak wypadają wersje Sunessence i Aqua Chic? Zachowały w sobie coś z pierwowzoru?