czwartek, 1 grudnia 2011

Kurtka



























Przedstawiam Wam moją nową zdobycz z lumpexu. Taka kurtka chodziła za mną od miesięcy. A właściwie od momentu kiedy zobaczyłam Drive, a potem teledysk Rihanny We found love. Takie kurtki w sklepach typu Zara i H&M kosztują ok 200zł a ja nie chciałam wydawać tyle na kurtkę która jest raczej fanaberią i nie będę jej aż tak często nosić. Co prawda kolory nie do końca pasują do mojego typu urody ale w końcu kosztowała 25 zł a była nowa z metką! Czy ktoś zna może tą firmę?


Poniżej link do teledysku Rihanny który widziałam milion razy i oglądam w kółko. Zainspirował mnie jej styl w tym klipie, taki punkowo-rockowy. Do tego jeśli ktoś chciałby spytać jak wyglądał mój ostatni związek, to mniej więcej tak.

Niedługo spodziewajcie się lookbooka z tą kurtką!









28 komentarzy:

Titaa pisze...

Fajna kurteczka:) ja w ogolę uwielbiam Rihannę jej styl mnie kreci:) lubię jej piosenki mam każdą jej płytę i inspiruje się nią. Nie przesadzam żeby nie było. Ale mam nawet czarne włosy jak ona. zawsze chciałam mieć ciemne. A miałam blond ciemne(naturalne)| potem rozjaśniałam. A od 2 lat mam czarne całe i są długie:)

Unknown pisze...

Dobra cenka! Kurtka wydaje sie byc niesamowicie szeroka, no ale chyba tak musi byc :)
hm, no to juz wiemy co bylo przyczyna Twojego chudniecia...

Anonimowy pisze...

firma dośc droga, także świetna zdobycz:)

Anonimowy pisze...

Świetna kurta :) A firma dość droga i ma swoją renomę w kręgach ludzi lubiących hip-hop i rap, szczególnie w USA :)Pozdrawiam

Loeve pisze...

No fajna...tylko szkoda , że nie czarna :) To ty Szusz jestes singielką teraz;o...:(

Caroline pisze...

Oglądam Twoje filmy od samego początku i od jakiegoś czasu było widać, że coś złego dzieje się w Twoim życiu osobistym. Natomiast teraz jest już o wiele wiele lepiej :) Naprawdę wypiękniałaś i już nie wyglądasz tak smutno jak jeszcze miesiąc czy dwa miesiące temu. Życzę Ci wszystkiego najlepszego a kurtka fantastyczna ! :)

Anonimowy pisze...

:** :)

sauria80world pisze...

Weroniczko - rozumiem Cię doskonale - przeżywałam to 6 lat temu i wspomnienia wracają zawsze na jesieni... Trzymaj się ciepło, M.

Kasia pisze...

wow!! ja znam!!! byłam w tym sklepie w wiosce outletów pod Berlinem i zwykłe męskie T-shirty kosztowały 15-25 euro... moim zdaniem ci się trafiło!!!! zazdroszczę, chętnie bym taką kupiła bratu!!!!

Berni pisze...

Fajna kurtka :D

Anonimowy pisze...

Jak nazywa się ten aktor??

Marthinika pisze...

rewelacyjna ta kurtka i cena swietna , czekam na lookbooka obejrzałam wlasnie ulubiency listopada świetny makijarz masz w filmiku a ten roz z vibo nigdzie nie moge znalesc u mnie w miejscowosci .. pozdrawiam

Anonimowy pisze...

fajna kurteczka, czekam na Twój lookbook Szusz!

Anonimowy pisze...

Fajna kurteczka :) Teledysk oglądałam chyba ze 20 razy...

Anonimowy pisze...

No to łowy Ci się udały. :D Zoo York to firma skateboardowa.

xoxo pisze...

Wow bombowa kurtka!:D
Uwielbiam Twojego bloga i zapraszam do mnie:
http://fashionislikeobsession.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Skąd pomysł że SZusz jest singielką?? bo nie kumam....:)

MiLi pisze...

Wow! Niezła okazja! :) a gdzie ja upolowałaś?

Anonimowy pisze...

Ten aktor to chyba Ryan Gosling

Anonimowy pisze...

Dzięki;*

Anonimowy pisze...

:)Drive...świetny film i jeszcze lepszy soundtrack...Kavinsky-nightcall, Desire- under your spell.

Emma pisze...

Po Drive też mam słabość do takich kurtek :)

V. pisze...

teledysk uwielbiam:) swietny blog i oczywiscie kanal który oglądam baaardzo czesto:):)pozdrawiam

mon-papillons.blogspot.com

Anonimowy pisze...

zazdroszcze kurtku z zoo york! to firma robiaca dosc "hiphopowe" rzeczy, droga jak na takie cuchy, stawiam na to że w sklepie dałabysza nia wiecej niż 200 zl w zarze. pozdrawiam i zazdroszcze naprawde!

Anonimowy pisze...

No właśnie, osobiste pytanie, ale zasugerowane postem, czy Szusz jest singielką? :) Chodzi o pana, który czasami pojawiał się w filmikach?

Anonimowy pisze...

w tym teledysku przedstawiona jest historia toksycznego związku... :/

Anonimowy pisze...

Kurtka b. fajna , gratuluję udanych łowów.
A pan który czasami pojawia/ł się u szusz to mi wygląda na niezłego narcyza a nie amatora "ostrej jazdy" i toksycznych uniesień ;-)

Anonimowy pisze...

też jestem z Łodzi i mam tą samą kurtkę z tego samego lumpexu, zakup jest rewelacyjny, zoo york to bardzo znana, wręcz kultowa już firma ze Stanów, normalnie ta kurtka kosztuje ok 150 dolarów, więc cieszmy się Szusz, że wyrwałyśmy ją za 25pln. Jest to inna marka firmy Ecko, typowo skateboardowa, istnieje od 1993r!
pozdrawiam