wtorek, 7 stycznia 2014

OOTD i muzeum Audi

Cześć Kochani,

Po przerwie świątecznej wracam do Was z nową porcją postów i filmów.  Pierwsza będzie spontaniczna relacja z muzeum Audi w Ingolstadt klik 

Nie jestem fanką motoryzacji a na samochodach kompletnie się nie znam. Kiedy mój chłopak zaproponował żebyśmy odwiedzili to miejsce, kręciłam nosem, delikatnie mówiąc. Jednak na miejscu okazało się że jest bardzo ciekawie i nawet postanowiłam nagrać dla Was film i outfit podróżny.


Outfit jak najbardziej wygodny. Jechaliśmy do Włoch a podróż była dosyć długa i męcząca więc wybrałam coś ładnego ale przede wszystkim wygodnego. Cienki płaszczyk Burberry idealnie sprawdza się na zimę w temperaturze +10. Do tego spodnie z Byinsomnia (uwielbiam je i mogłabym nosić codziennie). Zamiast sportowej bluzy wybrałam kobaltowy bluzo - żakiet który kupiłam podczas łódzkiego tygodnia mody. Na nogach nieśmiertelne botki z ćwiekami z Zary. Mam je trzeci sezon i nadal są moimi ulubionymi butami.

Wklejam Wam jeszcze kilka zdjęć z muzeum. Na samochodach się nie znam, jest mi zupełnie obojętne czym jadę i generalnie cztery kółka nie wzbudzają mojego zainteresowania. Gdybym jednak miała takie vintage cacko, oj jeździłabym :)









Zapraszam na film :







5 komentarzy:

Natalia pisze...

piękne samochody <3

Anonimowy pisze...

Hej Szuszku! Bardzo chętnie zwiedziłabym to muzeum! :) Ja jednak najbardziej kocham stare amerykańskie wozy, a moim wymarzonym jest Chevrolet Impala z 1967 roku. Pozdrawiam gorąco, Małgoś

http://blog.udziewczyn.pl/ pisze...

Kochana, odwiedzenie tego muzeum to jedno z moich największych marzeń.. Nawet nie wiesz jak bardzo Ci zazdroszczę!!
Fanką marki Audi jestem od lat i moi znajomi oraz rodzina wiedzą o tym :)

Marta pisze...

Weroniko, wyglądałaś fenomenalnie ;)Niby miałaś na sobie spodnie z materiału dresowego, a jednak połączyłaś to wszystko tak, że ten outfit jest naprawdę seksowny.
Zastanawiam się nad zakupami w BYINSOMNIA, ale nie do końca jestem przekonana co do przełożenia ceny na jakość.

Agggi pisze...

jeśli chodzi o ubrania ByInsomnia mam i jestem zadowolona, jakoś nie jakaś rewelacyjna, ale na poziomie.