środa, 4 kwietnia 2012

Simple Beauty

Pewnego dnia Szusz dostała małą różową paczuszkę która wyglądała tak...




Dzięki portalowi www.urodaizdrowie.pl dostałam do przetestowania szminki i lakiery SB. 

Jeśli szukacie tanich i dobrych lakierów to mogę Wam zdecydowanie polecić markę Simple Beauty. Szczególnie polubiłam miętowy lakier numer 411, całkiem nieźle kryje, wystarczą dwie warstwy i z bazą i utwardzaczem trzyma się 4-5 dni, więc całkiem przyzwoicie.

Szminki niestety nie zachwycają, mają ładne metalowe opakowania ale zapach okropny, do tego jedna z nich po otwarciu po prostu wypadła z opakowania, co prawda wsadziłam ją z powrotem ale ciężko będzie jej używać bez pędzelka. Natomiast lakiery bardzo Wam polecam! Możecie je znaleźć na stronie http://simplebeauty.pl/


14 komentarzy:

theshortblakdress pisze...

świetne lakiery

Madziak pisze...

Ten miętowy bardzo mi się podoba :)
Pozdrawiam! :)

einsichten pisze...

SB zawsze mieli fajne lakiery.pozdrawiam mietus jest super

Angela pisze...

bardzo fajne te lakiery ;)

jaga1410 pisze...

Od dość długiego czasu maluję paznokcie tymi lakierami.
Plusami tych lakierów jest :
-duży wybór kolorystyczny,
-dość dobre krycie ,
-no i dla mnie to ,że można je kupić w malutkich buteleczkach (cena takiej buteleczki 2,8zł)niekiedy potrzebny mi kolor na raz i tu nie ma problemu bo kupuje wersje mini :)

esPe pisze...

Śliczne kolory lakierów :)

CoconutLime pisze...

SB ma fajne zmywacze, takie zapachowe :))

Paulina pisze...

piękne kolory lakierów :)

A. pisze...

a jaki masz lakier na paznokciach na ostatnim zdjęciu?

Joanna Gałuszka pisze...

Bardzo fajne kolorki :)

Anonimowy pisze...

Kolory lakierów ♥

Marysia pisze...

Cudowne są te kolrki lakierów. Hmmm chyba musze się zaopatrzyć w pare podobnych :) pozdrawiam Cię Szusz :]

Unknown pisze...

piękne kolory :)

Raspberry&Elizabeth pisze...

Świetna jest ta czarna spódniczka! ;)
Zapraszamy na naszego bloga :)