czwartek, 5 kwietnia 2012

Kilka fajnych kosmetyków, które odkryłam ostanio



Cześć Kochani,


Kilka kosmetyków które zauroczyły mnie ostatnio. Na pierwszy ogień lakiery z lovely beauty. Miętowy 411 i koralowy 608 którego lubię używać w połączeniu z amarantowym. Lakiery dobrze kryją i ładnie utrzymują się na paznokciach.

Potem dwa produkty z wypadu na zakupy do Natury. To cień Catrice, którego używam jako bazy pod cienie. Nic się nie waży ani nie roluje, podbija kolor cieni. Sama też nieźle wygląda, do tego wytuszowane rzęsy i można śmigać. O żelowym eyelinerze opowiadałam już w ulubieńcach. Bardzo czarny i bardzo kremowy, tylko źle się zmywa i lubi się rozmazywać w kącikach.

Na koniec szminka Celii która stała się moim ulubieńcem w makijażu na co dzień.

A jakie są Wasze ulubione kosmetyki odkryte ostatnio?


25 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ostatnio odkryłam nawilżającą szminkę z yves rocher. Poza obrzydliwym zapachem(który na szczęście szybko znika) jest super. Utrzymuje się długo i co ważne nie wysusza ust:) Muszę spróbować tych cieni w kremie, każdy o nich pisze a ja się zbieram żeby kupić i zebrać nie mogę;)

Ina89 pisze...

Czaję się na te pomadki z Catrice ale ostatnio zainwestowałam w kilka kolorków z NyX, które bardzo przypadły mi do gustu. Ulubionym kosmetykiem, którego namiętnie używałam jest cień z Loreal "021 Sahara treasure" piękne złoto:) oprócz tego baza z Hean iiii nie zastąpiony eyeliner z Inglota:) Pzdr:)

Madziak pisze...

Cień z Catrice też bardzo lubię i jako baza i jako samodzielny kosmetyk :)
Moim odkryciem (może troszkę późnym, ale jednak) są pomadki Manhattan- Soft Mat :) Fenomenalnie trzymają się na ustach! :)
Pozdrawiam! :)

Pandora pisze...

miętowy lakier <3333 -przepiękny odcień !! :)

lorraine pisze...

Czy moglabys pokazac jak ta szminka celii wyglada na zywo?
To zdaje sie kolor na ktory sie czaje :)
Lakierki masz firmy simple beauty nie lovely beauty ;)

lorraine pisze...

Oraz drugie pytanie, gdzie znalazlas lakier z serii nostalgic?
Nawet na ich stronie jeszcze nie ma tej serii.
Ja bylam jakis czas temu w hurtowni simple beauty i widzialam te lakiery, jednak nie mozna ich bylo kupic, jeden kolor bardzo wpadl mi w oczy, czekam na niego i czekam :)

Color Face pisze...

Przepiekne lakiery- cudo :) no i ta szminka:)

marta pisze...

kolorki bardzo ładne. Ja ostatnio zauroczyłam się kremem bb garnier:)

tissia28 pisze...

jedne zakupy a tak można zachwycic się kilkoma kosmetykami <3

Natalia pisze...

Szusz gdzie w Łodzi kupujesz szminki Celia?

Anonimowy pisze...

JA to tam ostatnio kupuję to co mi w łapy wpadnie :) Więc nie mam jak narazie nic takiego strasznie ulubionego :)

wiolka94 pisze...

Lubię ten liner z Essence a kolory lakierów są śliczne! :)

Kamila pisze...

Oczywiście lakeiry to Simple Beauty a nie Lovely Beauty:)

ZołzAnna pisze...

Kolory lakierów świetne :)

inspiracyjna pisze...

Ostatnio odkryłam zbawienne działanie na ciało i umysł maseł z Perfecty! Jestem w 100% na tak:)

77gerda pisze...

Mam ten sam kolor pomadki z Celia - uwielbiam. Pomadki z tej serii są rewelacyjne. Chyba skuszę się na jakiś jeszcze kolor. Cień z Catrice też mam i bardzo lubię.

Ina89 pisze...

Teraz zauważyłam, że napisałam o pomadkach z Catrice a Twoja ulubiona jest z Celli:D Ahh małe przeoczenie:P

Agata bloguje... pisze...

Lubię cienie od Catrice. Są warte uwagi. :)

OdMydłaDoPowidła pisze...

Właśnie dziś wróciłam do domu z tym samym cieniem, co Ty masz z catrice :) Od jutra zaczynam testowanie i na prawdę mam nadzieję, że nie będzie się rolować. Dla mnie ostatnio odkryciem jest błyszczyk z Bourjois - jestem zachwycona tym jak pięknie wygląda na ustach. Dobre są błyszczyki z tej firmy ogólnie ale teraz jestem powalona i kolorem (3D - 46)i efektem blasku.

roxaneczka_23 pisze...

Szminka z Celi też z Natury :)?

Anonimowy pisze...

No właśnie lakiery są Simple Beauty. :) Ja polecam jeszcze tę serię: http://dziestolatki.blogspot.com/2012/04/moda-na-neonowe-paznokcie.html

SubiektywnaBlog pisze...

bardzo lubię ten eyeliner, a szminka Celii o nr 602 jest moją ulubienicą. Znika w zastraszającym tempie :) Ja ostatnio odkryłam kilka nowych kosmetyków, ale pielęgnacyjnych

BlondeShopaholic pisze...

Odkryty ostatnio błyszczyk Dior :-) Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

Atqa Beauty Blog | atqabeauty.com pisze...

Uwielbiam tę pomadkę, szkoda, że tak trudno Celię kupić :(

Maakladaka pisze...

Czeđ&, moim odkryciem jest szminka Rimmel z serii Kate (Moss). Mam kolor 05, jest supermatowa i supertrwal´. Generalnie szminki srednio lubie ale ta jest super. Pozdrawiam!