poniedziałek, 19 lipca 2010

Po prostu trochę zebry



6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Prawie jak rusałka ;) Sukienka świetna, bardzo Ci do twarzy

cynamonovva

eveleo pisze...

inspirujące zdjęcia, stylizacja z charakterem (!) +, ciekawa sceneria :)
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Foty bardzo fajne:) Artystyczne z pazurem:)

Kasia pisze...

Fajny outfit! :)

Zapraszam do wzięcia udziału w moim GIVEAWAY, no moim blogu.

<3
www.kasiabelhadri.blogspot.com

anikowa101 pisze...

Lubię zebrę ale najbardziej w Twoim stroju urzekły mnie Twoje buty :) Są świetne!

Śledzę od jakiegoś czasu Twój kanał na YouTube i odkąd założyłaś bloga to również i jego. Widać, że masz swój styl. Dzięki Twoim opiniom o kosmetykach znalazłam i parę kosmetyków dla siebie.

Dzisiaj założyłam swojego bloga i m.in. Ty byłaś inspiracją do tego czynu bo podoba mi się co Ty i inne dziewczyny opowiadacie/opisujecie więc i ja chciałam spróbować. :)

Zatem zapraszam do odwiedzenia mojego bloga ;)

http://anikowa101.blogspot.com/

Kornelia M pisze...

niesamowita sukienka !