środa, 18 września 2013

TAG: MÓJ PIERWSZY RAZ


ZAPRASZAM NA FILM :



6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

przeprowadziłaś się, czy przemalowałaś ściany? na wielu filmikach widać teraz ciemne, i w jakieś wzorki.

Unknown pisze...

A ja z pytaniem z innej beczki - co stało się z I love oryginal ? Bardzo lubiłam oglądać, a jakoś od dłuższego czasu nie widzę nic nowego. Przy okazji, zapraszam na mojego bloga makijażowego, może ci się spodoba ;)

Anonimowy pisze...

czemu stronka szusz.com.pl nie działa?

WingsOfEnvy pisze...

Jaki fajny psiak :)
Pozdrawiam - WingsOfEnvy Blog
:)

www.fashionable.com.pl pisze...

Ostatnio na blogu po relacji z Orange Blog Talks Look poprosiłam o podanie adresów do łódzkich blogów. Choć od 2 lat mieszkam w Trójmieście, wciąż czuję też przynależność do mojej Łodzi:) Cieszę się, że Do Ciebie trafiłam, będę zaglądała częściej:) Pozdrawiam

MaGic Lovv pisze...

świetny blog!:) obserwuje i zapraszam do mnie!:)