środa, 5 czerwca 2013

Twój świat w torebce, czyli bez czego nie wyjdziesz na ważne dla Ciebie spotkanie


Cześć,


Wspólnie z marką Cleanic organizuję dla Was Konkurs "Twój świat w torebce, czyli bez czego nie wyjdziesz na ważne dla Ciebie spotkanie" Do wygrania będzie torebka Michael Kors, Ipod i Raybany już nie mogę się doczekać, nagrody są świetne!!!




 Zanim przejdziemy do konkursu opowiem Wam więcej o dezodorancie w chusteczce Cleanic Deo. Dostępne są dwa warianty zapachowe Deo i Fresh. Najlepiej sprawdzają się kiedy biegamy zestresowane po mieście. Egzamin, ważne spotkanie, randka, siłownia. Mamy tyle spraw do załatwienia w ciągu dnia i tak mało miejsca w torebce. Z pomocą przyjdzie dezodorant w chusteczce. Paczuszka jest malutka i nie zajmie tak dużo miejsca jak zwykły dezodorant. Ponadto chusteczka nie tylko myje i odświeża ale również chroni przed nieprzyjemnym zapachem. Możemy go używać pod pachami, na dłonie i stopy. Najczęściej używam go po siłowni ale noszę też jedno opakowanie w torebce na wypadek gdybym potrzebowała odświeżenia.


Dezodorant w chusteczce to absolutna nowość na rynku, dopiero weszły do sklepów, znajdziecie je w Rossmann, Drogerie Natura, Hebe a takze w wybranych hipermarketach: Leclerc, Kaufland, Intermarche a takze Piotr i Paweł oraz wkrótce w Auchan.






Aby wziąć udział w konkursie na adres konkurs_szusz@brandsupport.pl wyślij zdjęcie zawartości swojej torebki wraz z opisem dotyczącym Twojego ważnego spotkania, to może być randka, egzamin, rozmowa o pracę lub inna stresująca sytuacja. 

Nagrody :

1 miejsce Torebka Michael Kors model Hamilton
2 miejsce okulary Rayban
3 miejsce Ipod
4 miejsce zestaw kosmetyków

Chętnie zobaczę co zabierasz ze sobą. Jeśli chcesz zobaczyć co znalazło się w mojej torebce, zapraszam na film.






Konkurs trwa do 16 czerwca, 20 czerwca nastąpi ogłoszenie wyników( wyniki pojawią się w tym wpisie na blogu). Regulamin dostępny tutaj

W związku z licznymi pytaniami dopiszę jeszcze kilka rzeczy, jedna osoba może wysłać jedno zgłoszenie, zdjęcie plus opis. Zdjęcie musi być w formacie JPG. , żeby wziąć udział w konkursie musisz być subskrybentem kanału szusz na YT 

Powodzenia !!!

18 komentarzy:

May pisze...

Rzeczywiscie nagrody sa swietne:) chyba sie skusze :))

żaneta serocka pisze...

ja też mam kilka rodzai chusteczek clealnc, to moja ulubiona marka

Agata Norway pisze...

Nie posiadam żadnego produktu tej firmy aktualnie kiedys miałam jakies wilgotne chusteczki i płatki do twarzy i chyba tyle :) pozdrawiam :*

Kaś pisze...

jako, że jutro i pojutrze mam akurat ważne spotkania to postaram się sfotografować zawartość torebki podeślę zdjęcie:) super konkurs i do tego super jak dla mnie nowość te chusteczki - po siłowni będą idealne!!!!

Life-and-Fashion pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Paulina Anna pisze...

Nie słyszałam wcześniej o takim "dezodorancie". Moze kiedyś się skuszę:)

Adrianne pisze...

świetna torebka ;)

ziuzia21 pisze...

Fantastyczne NAGRODY :)

M. pisze...

Zgłoszenie wysłane! :)

Lillian Stonem pisze...

kolor mozna sobie wybrac tej torby?

Spooky Boogie pisze...

Jak obejrzałam filmik to aż się usmiechnełam, ja też niiiigdy nie używałam niczego do ust a teraz... jestem szminkowym maniakiem a moja kolekcja rośnie w zastraszającym tempie, co do błyszczyków lubię ale jak mam związane włosy :)

Andzia M pisze...

Ta torebka jest cudowna :O
Pewnie nie wygram ale spróbuję :)

Mar Ta pisze...

Witam,
Czy otrzymuje się wiadomości zwrotne potwierdzające przyjęcie zgłoszenia do konkursu?
Pozdrawiam serdecznie :)

Mar Ta pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
MeMorris pisze...

Dziś jest 17. Mogę jeszcze wysłać zdjęcie?? Proszę

Chochlikowa pisze...

Wysłałam wczoraj swoje zgłoszenie jednak otrzymałam autorespondera, wiadomość się wróciła:( Dlaczego?

Teresa pisze...

Już czekam na wyniki, fakt w mojej torebce mam zawsze chusteczki, ale nie deo, a nawilżające. Mam nadzieję, że mnie to nie zdyskwalifikuje. Teresa :*

subskrybuję

Teresa pisze...

Już czekam na wyniki, fakt w mojej torebce mam zawsze chusteczki, ale nie deo, a nawilżające. Mam nadzieję, że mnie to nie zdyskwalifikuje. Teresa :*

subskrybuje