wtorek, 1 maja 2012

Ulubieńcy kwietnia 2012

Cześć Kochani,

Dzisiaj mamy pierwszy maja, cała Polska stanęła, wszyscy grillują i korzystają z pięknej pogody a ja opowiem Wam o ulubieńcach kwietnia. W tym miesiącu tych ulubionych kosmetyków nie było dużo. Za to samoopalacz oraz szampon i odżywka naprawdę mnie zachwyciły.

Ciężko znaleźć samoopalacz który faktycznie nie zostawia smug. Natomiast ekologiczne szampony i odżywki rzadko dobrze nawilżają włosy. Ale dość rozpisywania się na blogu. Więcej opowiem w filmiku.















1. Samoopalcz w spray'u San ozon z Rossmana - cena ok 8 zł

2.szampon i odżywka organicum : link do szamponu tu a do odżywki tu
3. Lakier Simple beauty nr 411
4.Lakier golden rose 323
5. Róż MUA
6. Pomadka maybelline nr 160

A co u Was najlepiej się sprawdziło w kwietniu?


10 komentarzy:

Silesian Beauty pisze...

bardzo fajne masz zdjęcie w nagłówku :)

Uwielbiam te palety <3

Aga pisze...

piękne kolory lakierów do paznokci:)

Unknown pisze...

Piękne lakiery, bardzo ładne kolory. :)
Paletka Sleek`a ♥
Pozdrawiam :)

Katrin pisze...

lakiery! przepiękne

Anonimowy pisze...

Żółty lakier jest świetny ! :)

karodos.pl pisze...

Ta pomadka bardzo ładna:)

tissia28 pisze...

z filmiku na filmik i na posty jesteś piękniejsza :)

jola green pisze...

Bardzo zaciekawil mnie ten szampon, bo mam włosy bardzo zniszczone reanimuje je już jakiś czas ale z marnym skutkiem

kosmetycznyswiatjoli pisze...

ja też choruje na żywe lakiery ostatnio zakupiłam sobie żółty:) paletka sleek marze o niej:) pozdrawiam

Szaleństwa Panny Ewy pisze...

Przyznam się że byłaś moją inspiracją tylko ze ja pomalowałam paznokcie na żółto a jeden na szaro :) Pozdrawiam!!!